Академиялық адалдықты ілгерілету мәселелері бойынша мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтарының анкеттеу нәтижелері бойынша
талдамалық анықтама
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№62 арнайы балабақшасы» КММ
Мақсаты: академиялық адалдық принциптерін сақтау және түсіну деңгейін талдау
Өткізу уақыты: 08.05.2025 ж
Сауалнама нәтижелері:
Сауалнамаға 55 педагог қатысты.
1. Ақпараттандыру деңгейі
Сауалнамаға қатысқандардың 95% - ы академиялық адалдықтың не екенін біледі.
Мұғалімдердің 100% - ы академиялық адалдықты сақтауды педагогиканың маңызды элементі деп санайды.
Мұғалімдердің 100% - ы өз жұмысында академиялық адалдық нормаларын сақтайтындықтарын айтады.
Мұғалімдердің 20 % - ы кәсіби ортада академиялық адалдықтың бұзылуына тап болғанын айтады.
2. Сіз академиялық адалдықтың қандай бұзылуларына тап болдыңыз?
Сауалнамаға қатысқандардың 0 % плагиат
Есептер мен құжаттардағы көрінеу жалған ақпарат 0%
Респонденттердің 35% жұмысына ресми көзқарас
Әріптестер үшін қол қою -0%
Мұндай көріністерге тап болған жоқ -65 %
3. Академиялық адалдықты нығайтуға қандай шаралар ықпал етеді?
Мұғалімдердің 75 % - ы бұл нұсқамалар мен семинарлар деп санайды.
20% бұл бақылау және есеп беру деп санайды.
5 % - нақты регламент пен ережелер.
4. Сізге академиялық адалдық тақырыбы бойынша қосымша ақпарат немесе тренинг қажет пе?
85 % оң жауап берді
5. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде академиялық адалдық мәдениетін дамыту бойынша ұсыныстар.
Респонденттердің 100% - ы жауап берді-бұл қосымша оқыту.
Қорытынды: мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагогикалық ұжымы академиялық адалдық деген не екенін біледі және сыбайлас жемқорлық көріністеріне теріс көзқараспен қарайды. Құқықтық сауаттылықта оң динамика бар, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау жағдайында нақты іс-әрекеттер бойынша ақпараттандыруды одан әрі жетілдіру талап етіледі.
Ұсыныстар:
1.Профилактикалық іс-шараларды өткізуді жалғастыру: дәрістер, тренингтер, брифингтер.
2.Академиялық адалдық мәдениетін қалыптастыру жөніндегі жұмысты күшейту.
3.Кәсіби ортада этикалық нормаларға назар аударуды арттыру.
Педагогтерге арналған «Академиялық адалдық» сауалнамасы
Құрметті әріптестер, сауалнама сұрақтарына жауап беруіңізді сұраймыз
Бекітулермен келісу дәрежесін бағалаңыз
0 - толығымен келіспеймін
1 - толық келісемін.
1.
- мен академиялық адалдық деген не екенін білемін;
- мен академиялық адалдықты сақтауды педагогикалық мәдениеттің маңызды элементі деп санаймын;
- мен өз жұмысымда академиялық адалдық нормаларын сақтаймын;
- менің мекемемде академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізілуде;
- мен кәсіби ортада академиялық адалдықтың бұзылуына тап болдым;
- мен академиялық адалдықтың бұзылуы туралы басшылыққа хабарлауға дайынмын.
2. Сіз академиялық адалдықты бұзудың қандай көріністеріне тап болдыңыз
- плагиат;
- есептерде немесе құжаттарда көрінеу жалған ақпарат;
- жұмысқа ресми көзқарас;
- әріптестеріне, ата-аналарына қол қою;
- мұндай көріністерге тап болған жоқ;
3 академиялық адалдықты нығайтуға қандай шаралар ықпал етеді деп ойлайсыз
- брифингтер мен семинарлар;
- нақты ережелер мен ережелер;
- бақылау және есеп беру;
- ұжымда талқылау.
4. Сізге академиялық адалдық тақырыбы бойынша қосымша ақпарат немесе тренинг қажет пе?
5. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде академиялық адалдық мәдениетін дамыту бойынша ұсыныстарыңыз.