X БӨЛІМ

Қорытындылар мен ұсыныстар

10

 

Қорытындылар мен ұсыныстар

 

 2024-2025 оқу жылы

Ресми интернет ресурста орналастырылады

https://disk.yandex.kz/i/HZDcqBParX5org

 

       Қорытындылар мен ұсыныстар

       Балабақшаның тәрбие-білім беру, арнайы түзету қызметі бекітілген жылдық жоспар негізінде жүргізіледі. Жылдық жоспарда ұйымдасқан қызметтің тізбесі және 5 күндік жұмыс аптасына есептелген оқу уақытының көлемі көрсетілген. Жылдық жоспардың міндеттері бойынша жұмыс оқу жылы бойы жоспарлы түрде жүргізілді. Барлық білім беру бағыттары бойынша ұйымдастырылған қызметтің бағдарламалық материалын барлық жас топтарының тәрбиеленушілері игерген.

       Балабақшада балаларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды ұйымдастырудың келесі формалары қолданылады: фронтальды (топтық), кіші топтық және жеке сабақтар, бұл мұғалімдерге әр баланың даму деңгейі үшін арнайы түзету білім беру міндеттерін шешуге мүмкіндік береді.

       Жыл бойы сөйлеу қабілеті ауыр бұзылған, диагнозы асқынған балалармен кешенді арнайы түзету жұмыстары, сондай-ақ тәрбиеленушілердің денсаулығын сақтау және нығайту бойынша жұмыстар жүйелі түрде жүргізілді. Физиологиялық жасына және психофизикалық даму деңгейіне сәйкес білім, білік, дағдылардың шекті деңгейін игеру арқылы мектепке дайындық бойынша мектепалды даярлық балаларына ерекше назар аударылды.

Бағаланатын кезеңдегі қорытынды мониторинг нәтижелері балалардың бағдарламалық материалды игеруінің өсуін көрсетеді, барлық білім беру бағыттары бойынша балалардың дамуының оң динамикасы байқалады. Мектепке дейінгі топтарда балалардың мектепте оқуы үшін бастапқы мүмкіндіктерін қалыптастыру үшін білім сапасының пайызы қалыптастырылған.

       Осылайша, топтарда ұйымдастырылған қызмет жеткілікті деңгейде жүзеге асырылады. Орындалған жұмыстың оң нәтижесі айқын, мектеп жасына дейінгі балалар оларды күнделікті тәуелсіз іс-әрекетте қолдана алады.

       Тәрбие-білім беру, арнайы түзету жұмыстарын белгіленген нормативтерге сәйкес жасақталған педагогикалық ұжым жүзеге асырады. Педагогикалық штат бағаланатын кезеңдерде толық қамтылған. Балабақшаның барлық педагогтарының негізгі кәсіптік педагогикалық білімі бар (арнайы мектепке дейінгі).

Жыл сайын педагогтар біліктілік санаттарын жоғарылатады: «педагог» санатынан «модератор-педагогқа», «модератор-педагогтан» «сарапшы- педагогқа», «сарапшы- педагогтан» «зерттеуші- педагогқа».

       Педагогтердің біліктілігін арттырудың перспективалық жоспары бар. Барлық педагогтар курстық қайта даярлаудан уақтылы өтеді (индикативтік жоспарға сәйкес).

       Балабақша жұмысы тәрбие мен білім беру үшін қажетті жағдайлар жасауға, жеке мүмкіндіктерді ескере отырып, балалардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыруға, балалардың дамуы мен педагогтардың шығармашылығының бірыңғай кеңістігін қамтамасыз етуге, ата-аналарды педагогикалық процеске тарта отырып, мектеп жасына дейінгі баланың толыққанды дамуында отбасының әлеуетін пайдалануға, әр жас кезеңінде баланың дамуының әлеуметтік жағдайын іске асыру үшін жағдайларды қамтамасыз етуге бағытталған, тәрбие-білім беру бірлестігі, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, бірыңғай кешенге арнайы түзету процесіне бағытталған.

Әкімшілік - басқару персоналының, педагогтардың құрамы білімін, лауазымдардың үлгілік біліктілік сипаттамаларын ескере отырып таңдалады. Әкімшілік-басқару персоналында, педагогтар арасында кадрлардың ауысуы байқалмайды. Педагогтардың білім беру және білім беру, МҰ арнайы түзету ұйымдастырылған іс-шараларының құрылған жүйесі ата-аналардың қажеттіліктері мен сұраныстарын барынша қанағаттандыруға мүмкіндік береді.

       Мұғалімдердің жұмысының сапасы мен тиімділігіне, олардың қолайлы эмоционалды жағдайына әріптестерімен, балабақша әкімшілігімен жағымды қарым-қатынас әсер етеді деген қорытынды жасауға болады. Мұғалімдер әріптестерінің қолдауын сезінеді, ұжымдағы қалыптасқан жанжалсыз қатынастарға қанағаттанады, әкімшіліктің достық қарым-қатынасын, өз жұмысының нәтижелерін әділ бағалауды байқайды. Мұндай өнімді қарым-қатынас психологиялық ресурс ретінде де, ұжымда одан әрі жемісті жұмыс істеуге ынталандыру болып табылады.