Кеңес беру орталығының жұмыс жоспары
Тақырыбы |
Мазмұны |
Жұмыс түрі |
Жауапты/уақыты |
Кеңес беру пункт мүшелерінің отырысы |
Келер жылдың жұмыс жоспарымен танысу. Қосымша біліммен қамтылмаған балалардың ата-аналарына кеңес бер тақырыптарын бөліп беру. |
Отырыс |
Ярыгина О.В. 11.09.24 ж |
«Логопед пен ата-ананың бірлескен жұмысы сөйлеу тілі бұзылған балалармен сәтті түзету жұмысының шарттарының бірі ретінде» |
Отбасы - баланың ең жақын және тұрақты әлеуметтік ортасы және оның дамуы мен тұлға болып қалыптасуына әсері зор.Логопедиялық ықпал етдің негізгі әдістерімен оқыту және таныстыру. |
Кеңес |
Глухих Ю.Н. 18.09.24ж |
Кабинет жұмысы |
Ата-аналар мен балаларға кеңес |
Сырттай кеңес беру |
Қыркүейек кешенді логопед |
«Балабақшаға барар жолдағы балалармен ойналатын логпедиялық ойындар» |
Баламен серуендеу кезінде, балабақшаға, дүкенге барар жолда және т.б. Егер сіз онымен сөйлеу ойындарын ойнасаңыз, оның дамуының өте маңызды және өнімді құрамдас бөлігі бола алады. Сөйлеу және шығармашылық ойындармен таныстыру. |
Кеңес бер |
16. 10.24 ж. |
Кабинет жұмысы |
Ата-аналар мен балаларға кеңес |
Сырттай кеңес беру |
Қазан, кешенді логопед |
«Фонемалық қабылдау - Сөйле тілінде кемшілігі бар балаларда дисграфияның алдын ал және дұрыс айтылудың негізі» |
Оқуды және жазуды сәтті үйрену үшін бала сөйлеу дыбыстарын құлағы арқылы ажыратуды үйренуі керек. Дыбыстық ойындармен таныстыру. Дыбыстық талдау дегеніміз не? |
Кеңес бер |
20.11.24 ж. |
Кабинет жұмысы |
Ата-аналар мен балаларға кеңес |
Сырттай кеңес беру |
Қараша, кешенді логопед |
2024 - 2025 оқу жылы (қаңтар-мамыр) кеңес пунктініңс жұмыс жоспары
№ |
Тақырыбы
|
Мазмұны |
Жұмыс нысандары |
Жауапты мерзімдер |
1. |
Консультативтік пункт мүшелерінің отырысы |
2025 жылға арналған жұмыс жоспарымен танысу. Қосымша біліммен қамтылмаған ата-аналар мен балаларға арналған консультациялар тақырыптарын бөлу. |
Отырыс |
Ярыгина О.В. 08.01.25 ж. |
2. |
«Сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру» «Мектеп жасына дейінгі балаларда грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеуді қалыптастырудағы ата-аналардың рөлі» |
Сөйлеудің грамматикалық құрылымы-бұл сөз тіркестері мен сөйлемдердегі сөздердің өзара әрекеттесуі. Оның қалыптасуының негізі-баланың жақын ересектермен күнделікті қарым-қатынасы, олармен бірлескен іс-әрекет. Бала жас кезінен ана тілінің грамматикалық мағыналарын игеруі керек, онсыз сөйлеуді түсіну мүмкін емес. Баланың пассивті және белсенді сөздігін байыту және оның грамматикалық тұрғыдан дұрыс үйлесімді сөйлеуін дамыту – бұл ата-аналар күнделікті шеше алатын және шешуге міндетті міндет. Грамматикалық категорияларды әр түрлі жағдайда дамытуға болады: саяжайда, ас үйде, серуендеуде және т.б. ата – аналардың баланың сөйлеу дамуына қатысуы бір реттік болмауы керек, әр сөйлеу ойыны, жаттығу, баламен сөйлесу сөйлеуді қалыптастырудың күрделі процесінің ажырамас бөлігі болып табылады. |
Кеңес беру |
Ужогова А.С. 22.01.2025ж. Силина С.В. 22.01.2025ж. |
3. |
Кабинет жұмысы |
Балалар мен ата-аналарға кеңес беру |
Бетпе бет кеңес беру |
Қаңтар 2025ж. Логопедтер, дефектолог, директор. |
4. |
«СЖД/ОНР бар балаларда дисграфияның алдын алу ретінде сөзжасам дағдыларын қалыптастырудың маңызы» |
Көптеген мектеп оқушыларында тексеру сөздерін таңдау дағдысы жоқ. Бұл грамматикалық ережелерді іс жүзінде қолдануға көмектеседі, демек, жазудағы грамматикалық қателіктерден аулақ болу. Балалардың ана тілінің сөзжасамын меңгеруі жалпы баланың тілдік қабілетін дамыту тұрғысынан қарастырылады. Балалар сөздердің морфологиялық элементтерінің мағынасын жалпылауды үйренеді, оларды орыс тілінің ережелеріне сәйкес тұтас сөз шеңберінде біріктіру мүмкіндігі бекітіледі. Сөзжасам процестерінің жеткіліксіздігі ана тілінің емлесін игеруде маңызды проблемалардың пайда болуына әкеледі. |
Кеңес беру |
Ярыгина О.В. 19.02.2025 ж. |
5. |
Кабинет жұмысы |
Балалар мен ата-аналарға кеңес беру |
Бетпе бет кеңес беру |
Ақпан 2025ж логопедтер, дефектолог, директор. |
6. |
«Солшылдық. Ерекшеліктері мен ұсыныстары» |
Солақай балалар ақпаратты басқаша қабылдайды және өңдейді. Бұл кейінірек сөйлеуді дамытуды және жазуды үйренуді түсіндіреді. |
Кеңес беру |
Алексеева С.А. 19.03.2025 ж. |
7. |
Кабинет жұмысы |
Балалар мен ата-аналарға кеңес беру |
Бетпе бет кеңес беру |
Наурыз 2025ж логопедтер, дефектолог, директор. |
8. |
«Табантерапиясын сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істеудің тиімді әдісі ретінде қолдану» |
Табантерапиясы келесі себептерге байланысты сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істеудің тиімді әдісі бола алады: · Табантерапиясы жаттығулары сөйлеуді дамытуға жауап беретін орталықтарға әсер етеді. · Аяқ массажы баланың аяқтары мен тірек-қимыл аппаратының қалыптасуына, орталық жүйке жүйесіне және ол арқылы бүкіл денеге пайдалы әсер етеді. · Сабақ барысында баланың аяқтың жүктемелерге төзімділігі артады, аяқ доғасын қолдауға жауапты бұлшықеттер күшейеді, буындар күшейеді. · Балалармен жұмыс істеу үшін табантерапиясының әртүрлі түрлерін қолдануға болады, мысалы: аяқтың массажы және аяғына өзі массаж жасау, аяқтың гимнастикасы, жалаң аяқ жүру. |
Кеңес беру |
23.04.2025 ж. Малахова Л.В. |
9. |
Кабинет жұмысы |
Балалар мен ата-аналарға кеңес беру |
Бетпе бет кеңес беру |
Сәуір 2025 ж. Логопеды, дефектолог, директор. |
10. |
Консультативтік пункт мүшелерінің отырысы |
Консультативтік пункт жұмысын талдау және қорытындылау. |
Отырыс |
Ярыгина О.В. 22.05.25 г. |
11. |
Кабинет жұмысы |
Балалар мен ата-аналарға кеңес беру |
Бетпе бет кеңес беру |
Мамыр 2025 ж. Логопеды, дефектолог, директор. |